Re: OT: fotovoltaika vybíjení baterie

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 7 18:23:12 CET 2023

Měl jsem přesně stejný problém se stejným měničem i baterkami. Šlo to až na
6% vybití. Reklamoval jsem to u dodavatele a  dodavatel mě  na zimu dálkově
nastavil nabití na 40%. šlo to samozřejmě ze sítě, panely nedávaly nic,
jsou pod sněhem.  Od té doby to drží těch 40% ale do baterky jde podle PV
Masteru asi 12W .

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 7. 12. 2023 v 16:10 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>