vyuziti dalkoveho ovladace od auta vw/2003, kompatibilni prijimaciuniverzalni jednotka ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 7 14:38:50 CET 2023

primarne jde o to, nemit zadny dalsi ovladace, jen ty origo od auta.
zabezpeceni nula, jde o svetlo na parkovaci placek co mam pres cestu na
svem pozemku. jsme tesne na konci slepe ulice, kde za mnou je uz jen 6
apatmanovych bytu v penzionu. pokud tam dam pohybove cidlo, bude mi to
sviti kazdym prujezdem ciziho auta do penzionu a budu svitit pejskarum,
aby mi lepe ochcavali vsechno mozne okolo baraku :-(.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice