Re: [OT] Jak se dostat do android telefonu s rozbitým displejem

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Prosinec 7 11:04:44 CET 2023

Zdravím,

loni manželce upadl telefon, displej úplně černý. Také má RB a nějak jsme
to zvládli jen s Internetem a novým telefonem. Ale je to rok a půl. mohlo
se to změnit.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby

čt 7. 12. 2023 v 10:00 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>