Ekvivalent TLC5916

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Prosinec 7 10:34:49 CET 2023

[preposielam]

Ahojte,

MM5450 som pouzil v prvej verzii teplomera na univerzalnej PCB. V druhej
verzii mam multiplex ale nepaci sa mi, ze mi cez GND pin MCU tecie skoro
90mA. Ono mal by vydrzat, ale mohli by byt problemy pri merani analogovych
signalov. Teda merat musim pri vypnutom displeji. Preto som sa rozhodol v
tretej verzii teplomera pouzit separatny budic displeja, ktorym
potecie tych 80-90mA a mcu sa odbremeni a zlepsi sa meranie analogu.

Andrej

Aktualne pouzivam pro sedmisegmentovky SCT2026, ma 16b ale mozna jsou i
jine verze, proudove zdroje, nastavitelny proud, tusim je maly problem
pri buzeni z 3V3 a napajeni z 5V ale funguje asi od 3V

https://www.digikey.kr/htmldatasheets/production/208646/0/0/1/m5450-m5451.html