Re: [OT] Jak se dostat do android telefonu s rozbitým displejem

Čtvrtek Prosinec 7 10:00:16 CET 2023

Mám účty u třech bank:

Komerční banka, přes bankomat jsem dostal ten autorizační kód do KB klíč a
pomocí něj aktivoval KB+ (nová aplikace, na kterou KB přechází). Vyřešeno.

Airbank. Kdybych nespletl nebo nezapomněl heslo do internetbankingu, tak
bych tu mobilní apku aktivoval přes něj. Takhle jsem šel na pobočku, kde
byla hrozně milá holka, bylo to skoro jak rande :-)

Reifka. Dokud to byla Equabank, byl jsem s ní spokojený, pak ji koupila
Reifka a jsem jenom víc a víc otrávenej. Při každým přihlášení do mobilní
apky na mě vyskočila nějaká reklama na půjčky atd. Je to tak otravné, že
uvažuju ten účet zrušit.

A aktivace mobilní apky? Do internet bankingu jsem se dostal bez problémů,
ale v menu je aktivace mobilní apky a: "na původním telefonu otevřete
menu... a naskenujte QR kód..."

Takže bych musel na pobočku. Tak se na to co? Vykašlu a nechám na tom účtě
jen drobný a kartu zahodím do šuplíku.

Pavel Kadečka.