Re: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Prosinec 6 18:09:18 CET 2023

Ano. Jenze rootnute zarizeni se muze pro danou bankovni aplikaci tvarit
nerootnute, prave proto, ze je rootnute ;) Ano, univerzalni rooty lze
detekovat. Root nastaveny tak, aby ho bankovni aplikace nevidela,
detekovat nelze.
J.