Re: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Prosinec 6 17:35:06 CET 2023

Asi by to chtelo odkaz na ten clanek a prozkoumat argumenty.
V kazdem pripade je pravda, ze na mobilu jsou aplikace od sebe
izolovane, vcetne nezcizitelnosti dat z ulozist klicu a je mensi
pravdepodobnost, nebo vubec moznost, ze si tam uzivatel zatahne nejake
zlo. Na Windows je daleko vetsi anarchie, coz je na jednu stranu
zadouci, na druhou stranu pak lze nektere veci obtizneji zabezpecit.

J.

--
Jindroush <jindroush na seznam.cz>