Re: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 6 15:58:00 CET 2023

No třeba já taky chci telefonem jen autorizovat. Prostě mi nepřijde
bezpečné, když to celé bude na jednom zařízení, takže chci pracovat v IB
na PC, kde o telefonu co to autorizuje nejsou skoro žádné informace a na
telefonu zas není skoro nic o PC.

PH