Re: [OT] bankovní aplikace na ne-důvěryhodném telefonu

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 6 15:16:20 CET 2023

to si bude souviset s podporou "epinu", kdy muzu mit i hloupej telefen a
internetove bankovnictvi v pc. moje banka to neumi(odmitla podporovat) a
proto jsem tesne pred migraci, asi k FIO.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice