Re: [OT] Jak se dostat do android telefonu s rozbitým displejem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 6 14:45:49 CET 2023

Tak to je asi poprvé v životě, co vidím že účtenka z bankomatu k něčemu
je:-)
Marně vzpomínám, jestli jsem ji někdy v životě nechal tisknout.

Asi před p;l rokem jsem ztratil telefon, tak jsem ráno těsně po otevření
zašel do banky, že chci zakázat autorizaci z něj. A pak večer těsně před
zavřením jsem tam šel s novým telefonem. Ale mám dojem, že kdybych to
tam ráno nenechal zablokovat, že bych tam večer nemusel:-)
Ovšem banku a nejbližší bankomat mám cca stejně daleko.

PH