Re: [OT] Jak se dostat do android telefonu s rozbitým displejem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 6 11:33:56 CET 2023

Pokud byl přihlášený, tak není potřeba nic dělat, stačí koupit novej
telefon a přendat SIMku. Všechny programy, co jsou ze storu a jsou
kompatibilní s danou verzí Androidu to samo nainstaluje a stejně tak je
to s nastaveníma.

Horší je to s datama, která neleží na místech zálohovaných na Google účet.

PH