Distancne stlpiky teflon PTFE

Aleš Procháska ales.prochaska na divesoft.com
Středa Prosinec 6 09:28:52 CET 2023

PPS se mi tu válí na stole 😊 Děláme z toho a mám tu konce tyčí ze soustruhu. Klidně můžu pár kousků poslat.
Ale podle toho obrázku bude vyhovovat i ten teflon, představoval jsem si to složitější.

Aleš Procháska

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Wednesday, 06 December, 2023 08:35
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Distancne stlpiky teflon PTFE

DD,

Mechanicky pevne ano, bude na tom polozena DPS na ktorej sa horucim vzduchom bude spajkovat. V prilohe maly obrazok, to vyhrevne teleso bude namontovane tak ako je polozene na foto. Zaujimave je, ze regulator a vyhrevne teleso 400W zakupene od cinanov stalo polovicu toho co hlinikova krabicka u slona. Zozadu je konektor a vypinac vykuchany z vadneho PC zdroja. Otvory som vyrezaval na laserovej tlaciarni ide to velmi pekne aj ked cca 20x opakovani. Ten plast ma odhadom 3mm. No a samozrejme nevyvetratelny smrad v celej izbe. Musim kupit konecne odvetravaciu hadicu. To PPS zda sa sa zhana ovela horsie ako PTFE. Alebo opat zle hladam :)

j.