Distancne stlpiky teflon PTFE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Prosinec 5 16:42:28 CET 2023

Není to úplně odpověď na dotaz.
Když jsem potřeboval něco tepelně oddělit na podobné teplotě, tak jsem
použil tišťák.
Tedy jen ten laminát, s odleptanou mědí.
Tak by se daly asi udělat čtverečky/kolečka nahoru a dolů, a mezi to
třeba matičku(y).

Jinak takové teploty taky dobře snáší tvrdé dřevo.
Takže třeba provrtat kulatý kolíček.

PL