[OT] Jakou klimatizaci?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 3 21:04:14 CET 2023

Poslední možnost:
- pokud je prodej uskutečněn ve prospěch subjektu za účelem dalšího
prodeje, předložení příslušného prohlášení.

Následně 2 možné scénáře:
1 - Pokoušeli jsme zařízení prodat. Ale zákazníci nevěřili neznámé
značce a chtěli klimatizaci vidět v provozu. Proto jsme první kus
použili jako demonstrační vzorek a je nainstalován jako předváděcí (u mě
doma).
2 - Chtěli jsme zboží prodat. Ale na základě reportáže v ČT o tragické
situaci s vytápěním na Ukrajině jsme tento kus zdarma anonymně věnovali
ukrajinské rodině, která si ho odvezla v rámci návštěvy příbuzných na
Ukrajinu.

PL