Test

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Prosinec 3 15:12:11 CET 2023

Tak jsem to nakonec nějak splácal v javascriptu
https://kizarm.nolog.page/Calculator/Hamilton/hamilton.html
ale protože ho moc neumím, může to být divné. Ale nějak to funguje, je
to hodně jednoduché a dost přesné. Kdyby někdo chtěl řešit soustavy
diferenciálních rovnic, což patrně nehrozí.

Tu webovou službu na nolog.cz nedoporučuji, je divná a vykazuje chyby.
Je to zadarmo, tak co bych chtěl, většinou stačí refresh stránky. Git
jim zdá se funguje dobře.

Mrazík