[OT] Jakou klimatizaci?

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Prosinec 3 14:17:15 CET 2023

Ono to topit bude. Ale moooc dlouho odmrazovat (pokud je chytřejší) nebo
odmrazovat blbě a venkovní jednotka namrzne. Takže v tom lepším případě
bude pokud je třeba odmrazovat topný faktor okolo 1,5

Nejspíš tedy ten Samsung dá 2,2 kW a v té době bude klidně mít COP 3,
ale s odmrazováním to bude těch 1,5

Martin Záruba