[OT] Jakou klimatizaci?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Prosinec 2 22:54:07 CET 2023

To vidím poprvé, buď nějaký obstarožní jednotky nebo nějaký strašný bazmeky nebo venkovní jednotky původně na arabský poloostrov. Já si klimou topím i v -10°C, míň asi nebylo. Samozřejmě namrzá, tak si pouští odmrazování, vypustí odhadem půl litru vody a jede normálně dál. Úplně stejně jako jakýkoliv jiný TČ.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Saturday, December 2, 2023 10:14 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Jakou klimatizaci?

> snaží topit, a chvíli to běží, a potom vypne.

Takhle je to u všech klimatizací, nebo se liší v tom, do jaké míry jsou použitelné k topení v mrazu?

PH

Dne 02.12.2023 v 21:36 Ales Filip napsal(a):

	Dobrý den,

	Zamrzne to, a jednotka vypne. Já mám naštěstí vnější jednotku v hale (vnitřní v kanceláři) . Ale obchodníci maji vnější jednotku venku, teď se s nima snaží topit, a chvíli to běží, a potom vypne.

	S pozdravem,
	--
	 Ales Filip
	 Kutna Hora