[OT] Jakou klimatizaci?

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Sobota Prosinec 2 21:15:01 CET 2023

Nedávno jsem řešil malou chladírenskou technologii a jedna z variant
byla, že bude společná kompresorová jednotka a 2 výparníky v různých
místnostech.

Výparníky měly být na potrubí paralelně, každý z nich měl na přívodu
chladiva solenoid. V každé místnosti byl termostat, který spínal
kompresor, otevíral příslušný solenoid chladiva a spouštěl ventilátory
výparníku.

Vůbec nic složitého.

JMN