[OT] Jakou klimatizaci?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 2 15:00:38 CET 2023

A když provoz bude pár týdnů v létě chlazení a měsíc v zimě topení, bude
problém použít něco levnějšího, třeba:
https://bterm.cz/produkt/klimatizace-multisplit/set-3x1/airwell-aura-multisplit-3x1-3x-264-kw-vcetne-montaze/
https://www.shop-klimatizace.cz/klimatizace-aux-freedom-1-3-2-6kw-2-6kw-3-5kw--multi-split-r32/

Ale koukám, že ten Samsung není o tolik dražší:
https://www.baxx.cz/klimatizace-samsung-multisplit-wind-free-comfort-multi/samsung-wind-free-comfort-sestava-3x-2-0-kw-5-2-kw/

Nebo se za těmahle nabídkama skrývaj nějací kostlivci, co vylezou po
rozbalení z krabice a výrazně zvýší náklady?

PH