[OT] cistici roztok na LCD

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 31 14:42:29 CEST 2023

Jestli je myšlen LCD monitor nebo ntb, tak léta používám toaleťák
navlhčený běžnou vodou, výjimečně lihem nebo IPA.

Jediný problém byl, když se to rozhodlo udělat jedno dítě na táboře,
toaleťák místo navlhčení pár kapkama vody, polilo velkým množstvím lihu
a ten zatekl pod okraj displeje, odtamtud navzlínal někam kolem vrstvy
na rozvod světla a tam vznikmul světlejší flek. Navíc tím lihem ani
nepustilo jídlo, co bylo na displeji rozpatlaný, který by samozřejmě
vodou šlo:-)

PH