Re: Ještě k solárům

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Čtvrtek Srpen 31 14:13:01 CEST 2023

zde jsou dve veci:
-menice pro FVE maji (dle pripojovacich podminek maji mit) nastaveny ruzne
ochrany pri kterych se odepnou od gridu (napr. vysoka frekvence,
nizke/vysoke napeti)
- distributor pomoci HDO muze prikazem elektrarny vypnout - zde z
hlediska regulace site logicky bude zacinat od tech vetsich (viz ty
velikonoce) o domacich mikrozdrojich (ktere take jdou takto vypnout) se
minuly rok vyjadril ze realne je vypinat nebudou.