[OT] [OT^2] alternativni OS pro telefony

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Srpen 30 08:45:46 CEST 2023

Hlavně je důležité vědět, že tě nejvíc sleduje a odposlouchává tiktok. A to i v případě, že ho nemáš nainstalovanej.
https://www.idnes.cz/technet/internet/tiktok-zaloba-evropska-unie.A210421_112932_sw_internet_vse
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/analyza-tiktok-zneuzivani-dat/r~17715e76041911eda9eeac1f6b220ee8/

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Labaj <labaj na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 29. 8. 2023 20:38:16
Předmět: Re: [OT] [OT^2] alternativni OS pro telefony
To je jako s oteplováním klimatu.

Je blbost s tím bojovat, je třeba se naučit s tím žít a pokud možno si
to užívat.

Takže si prostě před svým telefone postesknete, že byste potřeboval
tepelné čerpadlo/plínky pro děcka/televizi/co já vím co.
A doma už na Vás čeká nabídka různých tepelných
čerpadel/plínek/televizí/co já vím čeho.
Pohoda, ne?

Pokud budete chtít domluvit třeba úplatek nějakému úředníkovi, tak
prostě necháte oba mobily doma a sejdete se u zurčícího potůčku.
Ta tekoucí voda je důležitá.