[OT] alternativni OS pro telefony

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Srpen 29 09:30:04 CEST 2023

Mám tu v šuplíku úplně nový Samsung asi A02 (nevim presne muzu se podivat
večer). Je nový jeste nepouzity, ale par let lezi v krabici a ceka na
pouziti (byl součástí nějakého tarifu). Nedávno jsme se rozhodli, že ho
využijeme. Po nastartování a aktualizacich byl používaný pár dní, ale
prakticky se nedal používat. Strašně se setkal a došlo to tak daleko, že s
ním ani nešlo telefonovat (nešel vzít hovor, nebo telefon zvolil, ale
nezobrazil dialog pro prijmuti). Občas se kousnul tak, že to byla totalka.
Nic nepomohlo, ani reset do továrního nastavení. Tak leží v krabici dal
(úplně nový i když pár let starý telefon).