Pouzdro baterie R6x8 vedle, nad

Neděle Srpen 27 14:32:21 CEST 2023

Zrovna řeším, čím napájet aku pumpu kam se dává osm AA článků, ale kontakty
uvnitř už moc nekontaktí.
Napadlo mne vyvést dva dráty a připojit je na takovéhle pouzdro, asi
nejjednodušší řešení (kromě toho že bych ten klumpr hodil do tříděného
odpadu a koupil nový, zase tak moc nestojí).

https://www.tipa.eu/cz/pouzdro-baterie-r6x8-vedle-nad/d-87299/

Chci se v týdnu podívat do Prahy i do GM. Ale oni ho v nabídce nemají.

Koukal jsem po internetu, nenašlo mi nic kde by to v Praze měli (abych mohl
zajít do prodejny, koupit, zaplatit a jít).

Můžete mi dát tip na qelb v dosahu pražské MHD?