Re: Zdoje řízené po canu

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Sobota Srpen 26 18:59:21 CEST 2023

Tak po rozebrání všech 350 šroubků (je jich tedy méně, ale u 10. jsem
přestal počítat) jsem zjistil:

- že CANbus je spojený dohromady se všemi třemi moduly (komunikační karta a
oba zdroje)

- Vsense (pokud to vůbec je) je nejšpíše kombinovaný s identifikací ve
kterém slotu je modul strčen, přičemž je použit v každém slotu jiný pin, ale
oba jsou zapojeny na nejvzdálenější místo šín (-48V)

Takže možná vyzkoušet, co se stane, když se zapojí různé kombinace tohoto
pinu? Na to teď asi nemám vhodné kapacity i když tu mám i toho většího
brášku (jen zdroj, bez chassis).

Chvíli to ještě nechám rozložené, kdyby byl nějaký další dotaz co kam vede :)

--
Jan 'yanek' Bortl