Re: Zdoje řízené po canu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 26 17:09:51 CEST 2023

Nevíte prosím co je ten bíly obdélník druhý zespodu, označený asi ID6,
na fotce
https://pixla.yanek.cz/huawei_dc/IMG_20220527_204930.jpg
Ta deska vypadá jako CANbus interface, a ten obdélník by asi mohl být
myší klavír pro nastavení CANbus ID.
Nakonec si i jmenuje ID, pokud tedy ten popis patří k němu.

PL