OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 25 14:51:03 CEST 2023

Zajímavé.
Já mám 8 zářivkových svítidel na lineární zářivky, a pak asi 2 desítky
na svítidel na ohnuté 4-pinové trubice, to je myslím G24.
Vše s elektronickými předřadníky.
Používám je od doby, co jsem dal barák dohromady, tj. cca 18 let.
Za tu dobu mi odešla jedna trubice G24 a jeden převodník.

Speciálně u těch lineárních zářivek mám pocit, že člověku může stejná
trubice svítit v porodnici na začátku i pak v obřadní síni na konci.
Co je nakonec logické. Je tam dost místa, takže se to nepřehřívá. A
protože o rozměry převodníku tady tak moc nejde (na rozdíl třeba od
klasických úsporek E27), tak můžou být použité i větší součástky.

PL