Re: soláry - info

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 25 14:37:06 CEST 2023

Ano, tak jak to oba popisujete, to dává smysl. Proto snad bylo HDO
zavedeno. Dosud mi to tak taky fungovalo (bez soláru a 4Q elektroměru).
Ale minimálně ze dvou míst jsem slyšel, že teď při instalaci soláru tam
nastaví nějaké pevné neměnné časy.
Přitom ten elektroměr to technicky umí přepínat jak podle HDO, tak
teoreticky by to asi mohl umět i přes mobilní signál (když už ho má
kvůli 1/4-hodinovému sběru dat).

PL