OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Srpen 25 00:35:24 CEST 2023

Nevideli ste gramofon s tanierom, ktory ma reflexne pruzky na nastavenie
presnych otacok? My sme mali taky pozicany v 90tych rokoch na intraku a tie
pruzky pekne fungovali pod trubicovou ziarivkou, co bolo bezne svietidlo v
izbach.

miro

Používateľ Petr Labaj <labaj na volny.cz> štvrtok 24. augusta 2023 napísal: