OT: tak uz nesmime ani zarivky ?

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Čtvrtek Srpen 24 21:43:19 CEST 2023

Ja jsem to dnes cetl.

Ja zarivky asi 10let nepouzivam v hale jsem jich mel asi 60.

kdyz spocitam spotrebu a uspory pri vymene za LED, ktere sviti dodnes,
tak ja jsem za LED vdecny. Bylo to utrpeni postupne a okamzite vymenot,
kdyz jedna zarivka zacne otravne blikat a nenastartuje.

Vyhody jako okamzity svit kdyz jej zapnete, neblika to, nerusi to, zadny
obcasny vybuch kondenzatoru a rtut pokud to nekdo hodi do popelnice a
rozbije je toxicka.

Proti zarovkam se taky brojilo, ale dnes uz je nemam nikde, vse
nahradily LED.

LK