Re[2]: Doporučte DIN termostat/PLC?

Vladimír newlad na centrum.cz
Úterý Srpen 22 08:05:53 CEST 2023

Použil bych také Logo, jak píše Petr Zahradník, základní modul LOGO!
12/24RCE má čtyři analogové vstupy 0 - 10V a pro PT je třeba modul
převodníku, taky docela drahý. Když to dělám někam do firmy, tak
používám origo moduly RTD, ale tady by úplně stačily převodníky čínské
za pár korun. Také jsem je několikrát použil, a fungují bez problémů.
Přímo z Číny jsou ještě levnější
https://eshop.technoline.cz/programovatelna-rele/460268-prevodnik-pt100-na-napeti-0-10v-rozsah-mereni-50-az-100c-napajeni-24v-dc

VN