Re: OT: levná multifunkční tiskárna jako scanner

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Srpen 21 10:05:42 CEST 2023

Možná bude vyhovovat scaner T4 od Conráda ale je i jinde a asi i na Alze.
Je to malé, základna a dá se vyjmout ručka a je to. Na kertičku ano.
Mne u ní odpadnul konektor a když mi dáte pár hodin času tak to najdu,
naletujte si to a bude sloužit dobře. Já už se tím moc nezabývám.
Letovat nebudu, jsem někde jinde.
Jinak tu mám asi tak 5 tiskáren co mají i scaner a jednu s WiFi používám.
Je ve vedlejší místnosti.
Ty ostatní si můžete odvést za láhev šmpíka brut pro mojí přítelkyni,
holku z Moravy.
Asi jach tak 5 bude.
Inkoustovou nikdy více raděj ránu do palice.
Hezký den chlapci. Jindra OK1FJP