Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Srpen 18 15:28:50 CEST 2023

Zajímavá otázka je, jaká je minimalistická varianta pro získání toho
čtvrthodinovéh elektroměru v Praze. Tedy jestli např. stačí mít na
balkóně 100 W panel, na kterej svítí 1-4 hod/den dle ročního období. A
co by pak bylo kromě panelu a nějakého střídače ještě nutné.

PH