RE: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

vladimir na hkfree.org vladimir na hkfree.org
Pátek Srpen 18 14:56:50 CEST 2023

Ten malej je na jištění přijimače HDO.

Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Friday, August 18, 2023 2:39 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: prosím o přeložení některých výrazů ČEZu do češtiny

Pro mě je to taky celkem novinka, dřív jsem občas dělal instalace do bytů a
tam se teda stykač napájel z malého jističe normálně v bytě. Od elektroměru
ved jen pomocnej kabel, kde elektroměr spíná modrej drát na N.

Ale je fakt, že už v tý době jsem párkrát viděl u někoho na chatě, že tam
měl ten malej zaplombovanej jistič vedle hlavního. V Praze jsem to ale nikdy
neviděl.

PH