CIsteni PCB - co do ultrazvukove mycky

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 17 20:21:20 CEST 2023

No já to dělám tak, že naliju do myčky obyčejnou vodu a dovnitř dám malou
plastovou nádobku s kapalinou a tistakem abych neplacal moc isopropylu.....

Zdenek Aster

---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 8. 2023 19:34:53
Předmět: RE: CIsteni PCB - co do ultrazvukove mycky
"

Tento dobrý nápad jsem už někde četl, jen jsem to zatím nevyzkoušel. Vždycky
jsem na to zapomněl a nalil tam litry toho čistidla 😊

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz(mailto:clexpert na clexpert.cz)

mobil: 602 409 601

http://www.clexpert.cz(http://www.clexpert.cz/), http://www.zahradniksebavi.
cz(http://www.zahradniksebavi.cz/)

Petr Zahradník, Computer Laboratory