Re: OT: úklid

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 16 15:58:25 CEST 2023

Já vím. Ale to není ono.
Na mobilu mám taky pořád čas. Ale když jsem doma, tak čumím na velké
nástěnné hodiny.
A tady to bude stejné.
Nakonec jeden z členů konference staví drahé a zdánlivě nesmyslné
hodiny, i když pořád má přesný čas na mobilu.
Je to prostě jiný pocit. ;-)

Ono to asi má nějaké kořeny v lidské psychice.
Asi i proto se odjakživa v úspěšných firmách dělaly nějaké tabule, kde
se zobrazovaly průběžné výsledky.
Kdysi se psaly křídou na tabuli, dneska je většinou někde nějaká obří
LCD televize.

PL