Re: OT: úklid

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 16 15:31:14 CEST 2023

Lední medvědi asi blbost jsou, protože se ty mrchy v poslední době
strašně přemnožily a na Aljašce už je nestíhají střílet.
Ale zobrazit výrobu, spotřebu a nabití baterek já opravdu realizovat
chci. A dovedu si představit, že po zbytek života mě bude bavit to sledovat.
Podobně, jako mě stále i po mnoha letech baví sledovat třeba množství
přečištěné dešťovky v nádrži (je určena k praní, splachování a pro
venkovní sprchu).

PL