problem dc/dc menic 2-4V na 5V s AP3015 obeas se nerozjede

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 16 08:55:14 CEST 2023

> Pokud se predpoklada pripojeni k Li... baterce, tak to bude asi vsechno
> OK, pri podpeti nakonec vypne BMS a bude vyreseno.

Ak je ten ubytok sposobeny suctom vnutorneho odporu zdegradovanej baterky a
odporu dlhych/tenkych privodov, tak BMS uvidi len cast z toho ubytku a
moze nevypnut.

Ako vacsina kvalitnych zahad, aj tu je z dodatocneho pohladu *jasne* ze
odpor zdroja je problem a je *jasne* ze nespravim tu chybu ze privody od
baterky budu dlhe a tenke...

> Jen je mi divne, ze kdyz se na tom brouckovi topi 300+mW, ze se za
> chvili neprehreje.

Ano aj mna to zaujalo... DS pise 265st.C/W takze studeny urcite nie je, ale
ma pomerne kratke vyvody a cip tipujem ze je nalepeny priamo na strednom
vyvode (na kovovom pade ktory je predlzenim stredneho vyvodu) co je GND,
takze asi je na DPS pripevneny na relativne masivny kus medi.

wek