Tlac priehladneho objektu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Srpen 14 20:25:35 CEST 2023

Mám na to oblíbený materiál "optál", opracovávám ho laserem. Nevím,
jestli je tvoje řešení dostatečně zploštitelné.
Pár ukázek:

normální červené ledky pod krabičkou:
https://www.youtube.com/watch?v=89FX0ySVS-o

matice neopixel ledek v kostičkách cca 30x30x30 mm.
hra had: https://www.youtube.com/watch?v=89FX0ySVS-o
hra sokoban: https://www.youtube.com/watch?v=sdkfr8OLhwA
první pokusy s blikáním (sklo jen ne polovině matice):
https://www.youtube.com/watch?v=9thcMEZCfBU

Materiál kupuji tady:
http://www.rmp.cz/img/vz07-small.png
Pozor, ta firma nejsou zrovna web dizajnéří.