Tlac priehladneho objektu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 14 16:26:19 CEST 2023

Já jsem tyhle materiály při 2D frézování nechladil.
Nechladím ani daleko měkčí a tepelně méně odolné plasty, jako třeba
polystyrén.
Jen to chce vychytat otáčky (asi ne moc vysoké) a posuv (asi naopak dost
vysoký).
A pokud možno napřed experimentovat. Není materiál jako materiál.

O nutnosti používat na plasty ostré nástroje, které nikdy předtím
nezažily kov, asi
není třeba ani mluvit.

Když už bych chladil, tak vodou.

PL