Tlac priehladneho objektu

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Srpen 14 16:17:25 CEST 2023

Pokud je to ABS, tak aceton. Mě se na větší kusy osvědčil sprej od
voňavky (jiné dělají velké kapky), jen lehce natříkat to po povrchu a
zavřít to do plechové pixly. Na menší bude stačit plechovečka a do ní
mimo model pár kapek acetonu nebo na ubrousek.

Za půl hodiny je vidět jestli to pomohlo.

Jiank bych netisknul 100% infill (naopak 0%), ale 105% feed (přikrmit to
vláknem)