Tlac priehladneho objektu

balu balu na k-net.fr
Pondělí Srpen 14 15:26:44 CEST 2023

je to skoro kruhovo symetricke. Je to podlozka pod bananik

https://www.pomonaelectronics.com/sites/default/files/d3750-3760-3770_101.pdf

Zamer je mat podsvietene bananiky aby sa dalo indikovat ktore na
pristroji su aktivne. Aby to nejak rozumne viedlo svetlo je potrebne mat
vnutro homogenne, but uplne cire, alebo trochu mliecne. A povrch potom
matny.

Tvar nie je jednoducha podlozka, ale ten bananik si do nej sadne. Je tam
aj kluc.

b.