Re: problem dc/dc menic 2-4V na 5V s AP3015 občas se nerozjede

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 14 10:14:52 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,
este ma pri tejto Vasej poznamke napadla jedna vec, a to, skuste dat medzi
vystup laboratorneho zdroja a vstup menica maly odpor cca. 0,1-1R. Ten
odpor ma simulovat vnutorny odpor baterie. Laboratorny zdroj ma najskor na
vystupe nejaky vacsi kondenzator, ochrannu diodu a transil. A to moze robit
trochu neplechu. A potom, mozete si zmerat prudovy profil pri nabiehani
toho menica.

A este si pozrite tento clanok v  AnalogDialogue,  Vol 57, No 1—March 2023
RAQ Issue 211: Why a Perfectly Stable Switch-Mode Power Supply May Still
Oscillate Due to Negative Resistance
To su moje oblubene RC-clanky.

Andrej

Kdyz to pripojim na stary zdroj s transoformatorem a usmernovacem, tak
to taky najizdi v pohode...
Jde mi o to aby to najizdelo v pohode ono to mozna z te baterky asi v
pohode bude, ale tohle me dost desi.