Re: zvláštní schéma

Lubor Otta butan na centrum.cz
Neděle Srpen 13 17:57:20 CEST 2023

Mě to příjde jako variace na lin, jen na 5V úrovni. Když neznám vnitřnosti toho Mares packu těžko hodnotit.
Lubor

> Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 13.08.2023 17:45
> Předmět: zvláštní schéma

Ahoj vespolek,

 koukám do schématu, kterému moc nerozumím:
 https://scubaboard.com/community/attachments/mares-puck-schematic-big-jpg.137751/ <https://scubaboard.com/community/attachments/mares-puck-schematic-big-jpg.137751/>

 Je to reverzně překreslené schéma od rozhraní pro potápěčský počítač.
 Čemu tedy nejvíc nerozumím je ta dioda. Nějak se mi zdá, že mi nesedí
 polarita diody a k tomu odporu 100k. Jediné, jak bych si to dokázal
 vysvětlit je ještě jeden pull-up uvnitř počítače.
 Nebo je v tom ještě nějaké kouzlo, které jsem přehlédl?

 Díky