Re: Mechanické montážní komponenty pro fotovoltaiku a vedení kabeláže

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Srpen 13 17:47:40 CEST 2023

Dobrý den

Hliníkové profily na montáž panelů se používají už hodně let a to i v
cizině. Používaly se i na montáž termických kolektorů. Nikdy jsem nikde
nečetl, že by nastal v mrazu problém. Myslím, že si zbytečně přiděláte
práci. Budete to muset svařit, dost kvalitně natřít a stejně to nevydrží
to, co hliník. Všichni používají tu hliníkovou stavebnici a vědí proč.
Montoval jsem si soláry asi před rokem a bylo to v pohodě. Snad jedině
pokud potřebujete využít nějaké domácí zásoby jeklů, tak to možná dáva
smysl. Nebo pokud si chcete hrát.

S.P.