Re: Mechanické montážní komponenty pro fotovoltaiku a vedení kabeláže

Neděle Srpen 13 08:25:28 CEST 2023

Pokud to neni 6m v kuse a nejak prohnute, tak bych predpokladal, ze voda
z drazky vytece, nebo nebude aspon tak plna, ze by to vadilo. Kdyz se
panely srazi k sobe, neni tam opravdu prostor, kudy by se tam vic vody
dostalo - prostor mezi panely - asi 2cm docela kryji prichytky a profily
mi vubec neprecuhuji.
Nakonec se to montuje masivne a nikdo to neresi. Cena mi prijde taky
docela OK, treba drzaky pod Bramac jsou dobre vychytany a seriditelny,
ehlinik je taky muj top tip.