Re: Programování MCU v pásce

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Srpen 12 20:36:07 CEST 2023

Finální řešení asi nějak zapadlo a přitom je tak jednoduché:
SO14 jsou i v tubách.

Ještě jednou díky p. Labajovi za poznámku o Němcích co s nimi měli
problém a nechtěli ukázat jaký.

K tomu moje poznámka, že možná jen nepřijel autem správné značky:-)
Jeden můj zákazník přišel na to, že pro získání zakázky v DE je dobré se
stavit v půjčovně a do cíle přijet v BMW.

PH