Re: Programování MCU v pásce

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Srpen 12 19:13:45 CEST 2023

Ahoj vespolek,

jenom tak pro informaci, vaření igelitu doma ovládáte?
Běžnej postup: dřevěná podložka, na ní pečící papír (aby to nelepilo)
na to se položí potřebné igelity a na to zase pečící papír. Horní papír
musí bejt ten bílej, protože se používá jako indikátor zapečení.
Pak jsou tu nástroje - kovové pravítko a trafopájka.
Pravítko se položí tam, kde má bejt spoj. Trafopájkou pak jezdím podle
pravítka tak, aby vrchní papír trochu zhnědnul. Tím je spoj hotový.
Pokud chci spoj se zastřižením, jezdím pájkou do tmavě hnědé.

Jestli dobře počítám, tak rozestup pro SOIC14 je 8mm, při 100ks to bude
tedy 80cm. Metrové kovové pravítko doma najdu a překližku, kterou bych
si podložil pásek asi taky nebude takový problém.

Ale bude to spoustu s*aní pro nic. Odhaduji, že osazovačka na 100ks
nebude zrovna trhač asfaltu, takže bych očekával, že doplnit tam ten
procík z nějakého alternativního balení nebude moc velkej problém.