Re: Programování MCU v pásce

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 11 04:19:36 CEST 2023

Tipnul bych si, že několik malých děr nenaruší pevnost pásky natolik,
aby se trhala.
Na její mechanickou pevnost nebývají vysoké nároky.
Nakonec by se to dalo třeba ještě i překrýt samolepkou. Podobně, jako se
samolepkou řeší napojování pásek.
Ale to jen tak na okraj. Já bych to otevřel, naprogramoval a zavřel (jak
už jsem psal).

Jak jsem už psal panu panu Zahradníkovi poznámkou "udělej si na to automat".
Kdysi jsem se tím zabýval, protože jedna firma měla problémy s nabíráním
součástek z tub.
Nevím proč, do výroby mě nepustili. Ale trvali na pásce.
Tak jsem pro to vyvíjel páskovačku. Ne přímo pro ně, ale pro firmu,
která jim dodávala součástky.
Bohužel to skončilo ve fázi funkčního vzorku, protože se vedení firmy
toho zákazníka rozhodlo,
že pro německou firmu je nutná "echt deutsche qualitat", a to že umí
splnit samozřejmě
zase jen německá firma.
Tak si to posílají na přepáskování někam do Německa.

Protože by u toho stroje nebyl tlak na rychlost, tak jsem to řešil jako
CNC s vakuovou pinzetou pro PnP.
Takže v podstatě velmi zjednodušená osazovačka PnP a na konci zavaření.
Ta "zavařovačka" byla tvořena termostatovaným vodicím profilem zespodu,
na který shora tlačilo vyhřívané kolečko.
Používal jsem jeté pásky z osazoven, včetně jetých krycích pásek.
Fungovalo to fajn.
Na funkčním vzorku, dál se to nedostalo.

PL