Re: Programování MCU v pásce

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 10 21:39:56 CEST 2023

Použití průmyslového programátoru není na 100 ks. Ale kupovat kvůli 100
ks další programovadlo, který bude muset někdo používat s pomocí PC, to
je taky dost na...

Když se relativě zastaralý programátor nahradí perspektivním, který
půjde používat místo stávajícího a zároveň umožní stejně jednoduše
nahrávat i programy do nově vyvinutých zařízení, s procesorama v
kategorii "Recommended for new designs", bude vše OK.

Pokud ale takový není, je v případě aktuálního projektu, kde se
neočekává velký počet ks ročně, jako vhodná alternativa dodat nahrané
procesory na pár let dopředu a nový programátor si pořídí až později.

PH